luni, 11 iulie 2011

Ce iubesc?






Mi-e dor de clipa cand eram doar Unul...
...

Vreau sa fiu deasupra amagirilor, sa-mi inteleg menirea.

...

Cititorule, traiesti sau esti trait?

...

Daca marea este femeia si muntele este barbatul, eu am ales marea.

...

Interiorul este al sinelui pe cand exteriorul este plin de mascarada ego-ului. 

...

De multe ori am ajuns la capat...intodeauna insa ceva m-a salvat, nu pot spune ce, dar in mod sigur mi-a dat puterea de a merge mai departe... 

...

Ce iubesc?
Principiul feminin, natura, pacea, soarele, clipa prezenta...jocul de lumini al lunii...focul...ploaia, vantul, apa si pamantul.

...

De multe ori visez ca zbor. Cand ajung la o viziune globala a locului in care zbor, incep sa pierd din altitudine si revin cu picioarele pe pamant... 

...

Oamenii sunt oglinda mea si eu sunt oglinda oamenilor. 

...

Pana-mi regasesc sursa, pribegesc...pana atunci experimentez tot felul de clipe.

...

Totul este relativ, efemer şi se transformă permanent, implicit ideea că totul este relativ, efemer şi se transformă permanent.

...

Atata timp cat nu stim exact ce este bun sau rau, vom fi tot timpul in plimbare pe aleile spre iadul interior, fara de constiinta acestui fapt. Cand cineva devine constient unde se afla si motivul pentru care se afla in acel loc, timp, spatiu, implicit va face diferenta intre bun si rau. Depaseste astfel dualitatea acestei lumi, fiind deasupra raului sau binelui... 

...

Lumea mea este dupa chipul si asemanarea mea. Cand sunt trist, lumea este trista. Cand sunt furios, lumea este furioasa. Cand iubesc, lumea iubeste. Cand acept lumea, lumea ma 
accepta.



17 comentarii:

  1. ...Lumea e reflecţia din oglinda sentimentelor noastre,ceia ce simţim noi,simte şi ea...
    Imi place mult ce ai scris,parcă mi-a mai alinat singurătatea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Irina. Daca gandurile asternute pe acest blog iti provoaca sentimente placute, sunt pe deplin bucuros.

    RăspundețiȘtergere
  3. ar trebui să gândim aşa cum vorbesc janponezii. ei spun muntele îşi dezvăluie frumuseţea ochiului privitorului şi nu eu privesc frumuseţea muntelui...

    eşti un calambur interesant. plin de trăire şi de patos. acolo, între rândurile tale fragmentate stă un suflet frumos gata să înflorească. cumva, ai găsit coarda Mi şi acum îţi acordezi instrumentul. muzica ta va fi frumoasă naimarramian!

    şi în oglinda oglindită a adevăratei oglinzi vei oglindi oglindirea adevărului. şi apoi vei împărtăşi... inevitabil :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc bunule suflet pentru energia placuta pe care mi-o trimiti prin cuvinte, ganduri si prezenta ta. Sper sa ajung sa posed o muzica placuta si frumoasa asa cum intuiesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. blogul tau e o placere pentru sufletul meu din cate am citit asa pe sarite si imi incanta artistic ochii... si am selectat fraza asta care mi-a smuls un hohot colorat si sanatos de ras :"Libertatea fizica am reusit sa mi-o ingradesc cu brio in aceasta lume concreta si reala! " offff :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc!


    Leonesse bine ai venit! cand ți se isca o dispozitie buna ori rea fața de cineva, nu o aseza pe acea persoana, ci rămai echilibrata...

    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. exersez , exersez...:) bine te-am gasit! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. * Cititorule, traiesti sau esti trait? *
    Scriitorule , ne lăsăm trăiţi ca să trăim sau trăim cât ne vom lăsa trăiţi ?!
    Bună noapte ţie ! Şi ... Mulţumesc !

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna intrebare Iolanda si bine te-am gasit. :)
    Intrebarea ta isca o alta intrebare ; Suntem trăiți de viata sau noi trăim viața?! Cine pe cine trăieste?


    Te imbratisez calduros!

    RăspundețiȘtergere
  10. depinde ce alegem fiecare :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Leonesse spune că depinde ce alegem . Eu vin ( e doar o părere ) în completare . Dacă alegem noi , trăim , dacă ne lăsăm aleşi suntem trăiţi . Controverse ce vor naşte mereu alte întrebări , alte interpretări . Deşi până la urmă , * cerşim * , mai mult sau mai puţin în sensul precis al exprimărilor , să fim trăiţi dar să(i) trăim ...

    Cu drag îmbrăţişez şi eu , Ramian !

    RăspundețiȘtergere