joi, 11 octombrie 2012

Universul










Oamenii sunt rezultatul a celor mai curioase vietuitoare de pe acest pamant.
Mereu s-au intrebat: "-Ce-ar fi daca?.."


...


Cum iesim dintr-un joc pe viata si pe moarte?


...


Speranta este prezenta in tot ceea ce facem, fara de ea, tot ceea ce facem devine inutil...

...


Oare de ce ne chinuim sa aflam cine suntem? Daca privim atent la oamenii din jurul nostru, aflam pe data cine suntem!


...


Cand ajungi la limita puterilor tale, pentru a merge mai departe ce poti face?


...


Cand umbli gol pe strada, mintea ti-e goala...

...


Cand ceri ceva, deja universul incepe sa lucreze pentru a-ti indeplini cererea. Timpul fiind relativ, cererea ta se poate indeplini mai repede sau mai incet, deoarece universul nu percepe timpul nostru. El detine un alt timp. De aceea ceea ce ceri este foarte important si daca ceri ceva, sustine cererea pentru a se indeplini. Multumesc universului ca imi da tot ce-i cer la timpul potrivit.


...


Iubesc tot ce ma inconjoara in acest moment.


...


Universul este infinit, la fel si noi...








3 comentarii:

  1. Deși la nivelul Universului timpul este altfel perceput, totuși pentru noi, simpli oameni, trecerea într-un nou an poate fi o poartă spre un altceva... poate mai bun! Îți doresc și ție același lucru, ca noul an să îți fie o poartă în lumină !

    P.S. Mi-a plăcut cum ai spus, că dacă vrem să aflăm cine suntem, e de-ajuns să privim la ceilalți. La felul cum ne percep ceilalți... asta ne dă de gândit ! Deși, poate imaginea lor nu e întrutotul corectă, dar totuși contează.

    RăspundețiȘtergere
  2. Singura legatura pe care o are omul cu Universul este gandul. Suntem atat de in largul nostru aici (unii dintre noi) incat totul in jur pare o iluzie. Asa sa fie? Mie sincera sa fiu, mi se pare ca sunt oarecum "limitata" in cunoastere, perceptie sau capacitate de intelegere, nu prea inteleg de ce...
    Fiecare din noi cunoaste teama, suntem inzestrati cu ea... si totusi cele mai frumoase clipe sunt cele in care depasim teama si "imbracam" umbrele in lumina. Si vorba ta: "Universul este infinit, la fel si noi..."
    Semneaza,
    violetas

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am știut niciodată că oamenii încă mai au puteri și fac ca lucrurile să se întâmple așa. Sunt John Luna din Albania. Soțul meu m-a lăsat pe mine și pe copilul meu pentru o altă fată în urmă cu trei ani, de atunci viața mea a fost plină de dureri, tristețe și traume pentru că el a fost prima mea iubire și suntem împreună de ani de zile și nu ne-am putea imagina viața fără el . Am văzut câteva mărturii despre un mare jucător de vrăji DR DAWNACUNA și despre cum ajută oamenii din întreaga lume, că poate aduce înapoi iubitul în câteva zile, inițial am râs și am spus că nu mă interesează, dar datorită dragostei pe care o am pentru omul meu l-am consultat pe marele jucător de vrăji și, spre marea mea surpriză, după două zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei ani, că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să treacă, încât mă vrea înapoi, ne vom petrece viața împreună și promit să nu ne mai părăsim nici eu, nici copilul meu. Încă nu-mi pot crede ochilor, pentru că este extrem de incredibil, este prea bine pentru a fi adevărat. Tot ce pot să spun este să vă mulțumesc DR DAWNACUNA pentru că mi-ați adus soțul la mine și la copilul meu și pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji, vă rog să-mi permiteți să trimit mailul aici: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere