luni, 25 aprilie 2011

Beyond Me



"V-ati intrebat vreodata de ce faceti anumite lucruri?
Ati simtit vreodata un fel de mana nevazuta ce pare sa va ghideze sau va impinge sa faceti lucruri pe care le regretati ulterior sau care-i ranesc pe cei din jur?
V-ati intrebat vreodata care va este rostul pe lume?
Cand imi privesc retrospectiv propria viata, vad o persoana care s-a zbatut intr-o mare de mizerie si suferinta toata existenta sa. Si nu numai eu, ci si cei din jur: familia, prietenii si colegii mei. SI mie mi se pare ca toti cei pe care ii cunosc sunt la ani-lumina de adevarata bucurie si fericire in vietile lor.
Asa ca am inceput o calatorie acum cativa ani incercand sa descopar logica lucrurilor, analizandu-mi profund sufletul si relatiile ratate din viata mea. Am ajuns la niste concluzii uimitoare pe care as vrea sa vi le impartasesc."

Vedeti documentarul aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu