vineri, 16 iulie 2010

Dimineata

M-am trezit acum 2 minute. Am vrut sa vad ce ganduri imi trec prin minte si m-am decis sa le astern pe blog ci nu pe hartie de scris. Ciripit de pasarele aud undeva in departare si totodata sunetul tastelor pe care le ating usor cu buricele degetelor mijlocii. Un cronconit de pescarus strabate vazduhul incalzit de soarele bland de dimineata. Ma gandesc sa merg sa-mi aprind o tigare si s-o savurez impreuna cu o gura de coca-cola. Ma simt vinovat datorita acestui gand. Am fost invatat sa nu-mi introduc otrava in corp si totusi o fac....oare de ce?

Un comentariu:

  1. Probabil pentru ca e un obicei si o faci ca un fel de automatism. Ai senzatia ca obiceiul e prost si d-aia te simti vinovat. Poate ca nu ai invatat inca de tot lectia cu otrava. Nu stiu, imi dau cu parerea. Cand o sa te iubesti si adori nu o sa mai ai obiceiuri proste, cel putin fata de propriul tau corp. :)

    RăspundețiȘtergere